Thursday, June 23, 2011

Nukilan Kesepuluh



Kebetulan, semestar ini saya menamatkan dua kelas pada hari yang sama. Memang tak dapat dilupakan. Saya memulakan langkah walaupun terpaksa berseorangan semestar ini kerana kekangan yang dihadapi oleh kawan- kawan.

Semestar pendek bagi saya agak menyeronokkan. Saya berkenalan dengan rakan baru, pensyarah baru, belajar perkara yang baru dan hidup dengan cara yang baru.

Terima kasih juga diucapkan kepada Dr Mawar di atas tunjuk ajar dan juga sebab belanja para pelajar kek coklat.

Diharapkan, di masa hadapan kita masih akan bertegur sapa biarpun bukan dalam kelas yang sama

INSPIRASI: LESTARI, TERIMA KASIH SEGALANYA

Terima kasih ku ucap kepadamu
Kerana sudi menyayangi diriku
Semoga kita bersama dan setia
Aku bersyukur pada Tuhan Yang Esa
Kerana dia yang menemukan kita
Semoga kita mendapat rahmat darinya
Hidup bahagia

Oh kasih indahnya kurasakan
Sewaktu engkau ada bersama di sisiku
Indahnya cintamu
Biarpun apa yang terjadi rela ku tempuh
Asal kau tahu hargai pengorbananku ini
Terhadap dirimu

Sewaktu kau berduka aku ada di sisimu menemani
Sewaktu kau gembira jangan pula kau lupa diri ini
Andainya aku tiada
Abadikan cinta kita sepanjang hayatmu

Terima kasih ku ucap kepadamu
Kerana sudi menyayangi diriku
Semoga kita bersama dan setia
Hidup bahagia...

No comments:

Post a Comment